DMI – Professional Diploma in Digital Marketing
- Categories DMI
- Tags
Διαθέσιμα
τμήματα
Διάρκεια: 132 ώρες
Online LIVE
Τρίτη & Πέμπτη | 18:00 - 22:00
- Content Marketing,
- Social Media Marketing,
- SEO,
- PPC,
- You Tube and Display Advertising,
- Email Marketing,
- Website Optimization,
- Google Analytics.
- Να κατανοήσουν τις βασικές αρχές του ψηφιακού μάρκετινγκ και πως αυτές επηρεάζουν τη συμπεριφορά των πελατών και την επιχείρηση.
- Να πετύχουν τους επιχειρηματικούς στόχους τους, δημιουργώντας, εφαρμόζοντας και μετρώντας ψηφιακές καμπάνιες που οδηγούν σε απτά αποτελέσματα.
- Να κατανοήσουν τη σημασία των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ και να γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν το SEO online και offline, το social media marketing, το paid search (Google Ads-PPC), το περιεχόμενο, τη διαφήμιση και το email marketing
Σε ποιούς απευθύνεται:
- σε Marketing Professionals οι οποίοι θέλουν να ανανεώσουν (upskill) το σύνολο των δεξιοτήτων τους
- σε απόφοιτους που επιθυμούν να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους στο Digital Marketing
- σε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που επιθυμούν να εκπαιδευτούν για την προώθηση των υπηρεσιών τους μέσω των social media
- σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις ψηφιακού marketing (digital marketing skills) και επιθυμούν αλλαγή καριέρας
Πιστοποιήσεις:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι οδηγούνται στην πιστοποίηση του Digital Marketing Institute: Certified Digital Marketing Professional.
Η πιστοποίηση αποτελεί από τις σημαντικότερες στο κλάδο του Marketing καθώς είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη από το American Marketing Association.
Εισηγητές:
Οι εισηγητές μας είναι όλοι πιστοποιημένοι από το Digital Marketing Institute, με μεγάλη εργασιακή εμπειρία. Το όφελος αυτό προς τους καταρτιζόμενους είναι μεγάλο, αφού είναι σε θέση να τους μεταφέρουν, εκτός από τη θεωρία, και την καθημερινή τους τεχνογνωσία.
- Principles of Digital Marketing
- Developing Objectives
- Digital Research
- Cultural Research
- Competitive Research
- Connecting with the Customer
- Project Management
- Managing Your Time Effectively
- Content Marketing Concepts and Strategy
- Developing a Content Marketing Plan
- Using Content Research to Find Opportunities
- Creating and Curating Content
- Publishing and Distributing Content
- Metrics and Performance
- Enhancing Your Creativity
- Key Social Platforms for Digital Marketing
- Setting up a Social Media Experience for a Business
- Growing and Engaging an Audience Using social media
- Creating and Optimising Social Media Campaigns
- Developing Data-Driven Audience and Campaign Insights
- SEO Fundamentals
- Aligning SEO and Business Objectives
- Keywords and SEO Content Plan
- Optimise Organic Search Ranking
- Measuring SEO Performance
- Enhancing Your Problem-Solving Skillsle Description
- Fundamentals of Paid Search
- Creating a Paid Search Campaign With Google Ads
- Managing a Paid Search Campaign
- Measuring a Paid Search Campaign
- The Art of Persuasion
- Fundamentals of Display and Video Advertising
- Creating and Managing a YouTube Channel
- Google Display Network and Video Ad Formats
- Creating Display and Video Campaigns
- Targeting Display and Video Campaigns
- Measuring and Optimizing Display and Video Campaigns
- Email Marketing Fundamentals
- Email Marketing Tools and Strategy
- Email Design
- Creating an Effective Email Campaign
- Testing and Optimising an Email Campaign
- Marketing Automation Overview
- How to Be A Better Communicator
- Web Design and Website Optimization
- User- Centered Design and Website Optimization
- Website Metrics and Developing Insight
- Agile Thinking
- Web Analytics Fundamentals
- Creating and Configuring a Google Analytics Account
- Setting Goals with Google Analytics
- Monitoring Campaigns with Google Analytics Reports
- Analysing and Recording Google Analytics Data
- Google Analytics 4
- Digital Strategy Fundamentals
- Setting Strategy Objectives and KPIs
- Digital Strategy Research
- Executing a Digital Marketing Strategy
- Developing a Creative Strategy
- Communicating a Digital Marketing Strategy
- Becoming a Strategic Thinker
• ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ |
• VOUCHER ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ |
• ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ |
• ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ |
• ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΑΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ |
• ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΜΕΣΩ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ MOODLE ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ |
• ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ TEAMS ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ |
• ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ |
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι οδηγούνται στην πιστοποίηση του Digital Marketing Institute: Certified Digital Marketing Professional.
- Επίπεδο: Εισαγωγικό
- Διάρκεια: 2 ώρες
- Μέθοδος Εξέτασης: 120 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ή πολλαπλών απαντήσεων
- Διεξαγωγή Εξέτασης: Μέσω των εξεταστικών κέντρων της Pearson VUE.