ITIL
- Categories ITIL
- Tags
Διαθέσιμα
τμήματα
Διάρκεια: 24 ώρες
Instructor-Led & Online LIVE
Δευτέρα & Τετάρτη | 9:00-14:00
Το Πρόγραμμα
Το σεμινάριο ITIL® 4 Foundation δίνει την δυνατότητα στους καταρτιζόμενους να γνωρίσουν το IT Service Management μέσω ενός end-to-end λειτουργικού μοντέλου, με σκοπό την δημιουργία, την παρουσίαση και τη συνεχή βελτίωση των τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Το ITIL 4 Foundation εφοδιάζει τους καταρτιζόμενους με:
- Τις βασικές αρχές του ITIL 4.
- Τις τέσσερεις διαστάσεις του Service Management.
- Βασικές έννοιες των Lean, Agile, DevOps και την χρησιμότητα τους σε πραγματικές συνθήκες εργασίας.
- Πως οι πρακτικές του ITIL, όπως περιγράφονται στο ITIL 4, θα διατηρήσουν την αξία και την σημασία των τρεχόντων πρακτικών του ITIL, ενώ παράλληλα θα επεκταθούν για να ενσωματωθούν σε διαφορετικούς τομείς της πληροφορικής και του service management.
- Μια ολιστική προσέγγιση της δημιουργίας επαγγελματικής αξίας για πελάτες και συνεργάτες, με την μορφή προϊόντων και υπηρεσιών.
Παροχές:
Η Interlei παρέχει στους υποψήφιους καταρτιζόμενους:
- Digital Core Guidance (eBook)
- Voucher για την τελική πιστοποίηση
Σε ποιους απευθύνεται:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους θέλουν να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις για το πλαίσιο ITIL και πως αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί από έναν οργανισμό, με σκοπό την βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών πληροφορικής.
Το ITIL 4 εξακολουθεί να στηρίζει τον τομέα του IT Service Management, καθώς επεκτείνεται και απευθύνεται και σε ένα ευρύτερο φάσμα επαγγελματιών του ψηφιακού κόσμου, επιδεικνύοντας πως η πληροφορική συνδέεται και καθορίζει την γενική στρατηγική μιας επιχείρησης.
Εισηγητές:
Οι εισηγητές μας είναι όλοι πιστοποιημένοι από την PeopleCert με μεγάλη εμπειρία σε πραγματικές συνθήκες εργασίας.
- Introduction to ITIL
- Key Concepts of ITIL
- The Four Dimensions
- The ITIL Service Vvalue System
- The Service Value Chain
- Focus on Value
- Start Where You Are
- Progress Iteratively with Feedback
- Collaborate and Promote Visibility
- Think and Work Holistically
- Keep It Simple and Practical
- Optimize and Automate
- Governance
- The Service Value Chai
- Continual Improvement
- Services and service relationships
- Continual Improvement
- Service Level Management
- Change Control
- Incident Management
- Service Request Management
- Service Desk
- Problem Management
- General Management Practices
- Service Management Practices
- Technical Management Practices
ITIL® 4 Foundation
- Διάρκεια: 60′
- Χωρίς σημειώσεις
- Διαθεσιμότητα: Καθημερινά (online exam)
- Διαθέσιμη σε 10 γλώσσες
- Pass mark: 60% (26/40 ερωτήσεις)
|
|
|