CONTENT MARKETING CERTIFICATION
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα διδαχθείτε τις βέλτιστες πρακτικές για την ανάπτυξη περιεχομένου.
√ Θα ανακαλύψετε τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσετε κίνηση στον ιστότοπό σας.
√ Θα καταλάβετε τη σημαντικότητα της φωνητικής αναζήτησης και το ρόλο που παίζουν οι λέξεις-κλειδιά στην αρχική σας σελίδα.
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα είστε σε θέση να αποκτήσετε την παγκοσμίως αναγνωρισμένη πιστοποίηση του DMI.

Τι θα μάθω;
Το Πρόγραμμα
Με στόχο την απόκτηση γνώσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς εργασίας, και μέσω συνδυασμού κειμένων, case studies και άλλων χρήσιμων εργαλείων, το συγκεκριμένο μάθημα σας βοηθά να γνωρίσετε τις βασικές αρχές και τις βέλτιστες πρακτικές για την ανάπτυξη περιεχομένου.
↗4 διαδραστικές εκπαιδευτικές ενότητες.
↗Associate Level Certification.
↗11 ώρες εκπαιδευτικού περιεχομένου.
↗ Πρακτικά εργαλεία και πρότυπα.
Βασικές γνώσεις και δεξιότητες που θα αποκτήσετε:
- Brief Development
- SEO Marketing Concepts
- Keyword Research
- Content Creation
- Connecting Content with Audiences
- Measuring Content
- Channel Promotion
- Content Audit
Συνολική Διάρκεια: 1 ώρα & 45 λεπτά
Η συγκεκριμένη ενότητα κάνει μια εισαγωγή στις βασικές έννοιες και θεμελιώδεις αρχές της δημιουργίας περιεχομένου. Θα διδαχθείτε τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τον σχεδιασμό και την εκτέλεση μιας στρατηγικής δημιουργίας περιεχομένου, με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, βασισμένη σε δεδομένα. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα είστε σε θέση να συνδέετε το περιεχόμενο σας με το «Buyer’s Journey» και να αντιλαμβάνεστε πως να προσελκύσετε περισσότερο το ενδιαφέρον του κοινού σας. Τέλος, θα μάθετε βήμα προς βήμα πως να δημιουργήσετε ένα «content brief». Με άλλα λόγια ένα έγγραφο το οποίο παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες και οδηγίες σε δημιουργούς περιεχομένου, συγγραφείς ή σχεδιαστές σχετικά με ένα συγκεκριμένο κομμάτι περιεχομένου που πρέπει να δημιουργηθεί.
Περιλαμβάνονται τα εξής εργαλεία:
Συνολική Διάρκεια: 2 ώρες & 15 λεπτά
Η συγκεκριμένη ενότητα καλύπτει την δημιουργία και επιμέλεια περιεχομένου, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί κανείς να μεγιστοποιήσει την αξία του περιεχόμενου, μέσω εργαλείων προγραμματισμού και προωθητικών μεθόδων. Θα διδαχθείτε τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την δημιουργία γραφικών και την επιλογή των κατάλληλων μέσων προβολής. Θα είστε σε θέση να αναγνωρίσετε τη σημαντικότητα του να υπάρχει μια ομοιόμορφη προσέγγιση και θα μάθετε πως να ανταποκρίνεστε στις κατευθυντήριες γραμμές του εκάστοτε brand και τις νομοθεσίες που αφορούν τα πνευματικά δικαιώματα. Η ενότητα ολοκληρώνεται παρουσιάζοντας μεθόδους με τις οποίες μπορείτε να ενισχύσετε την δημιουργικότητα σας στο χώρο εργασίας σας, με σκοπό να σας βοηθήσει να παράγετε νέες ιδέες και να βρίσκετε καινοτόμες λύσεις σε τυχόν προβλήματα.
Περιλαμβάνονται τα εξής εργαλεία:
↗ Guide to Content Ideation
↗ Brand Style Elements Template
Συνολική Διάρκεια: 4 ώρες
Η συγκεκριμένη ενότητα εμβαθύνει στις βασικές αρχές SEO (Search Engine Optimization) και SEO content. Ξεκινά διδάσκοντας τον τρόπο με τον οποίο θα πραγματοποιείτε έρευνες για τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά, ώστε να χτίσετε ένα σχέδιο SEO content. Στη συνέχεια θα μάθετε τις τακτικές SEO που χρειάζεται να υιοθετήσετε, ώστε να ενισχύσετε την ποιότητα και την απόδοση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας. Η ενότητα ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των βασικών, αναγκαίων στοιχείων, προκειμένου να δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό marketing email.
Περιλαμβάνονται τα εξής εργαλεία:
↗ SEO Keyword Research Toolkit
↗ Tools and Templates for Successful Blog Posts
↗ Content Calendar Template
↗ Email Content and Copywriting Checklist
↗ Email Planner & Tracker
Συνολική Διάρκεια: 3 ώρες
Η συγκεκριμένη ενότητα επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να ενισχύσουμε το πελατολόγιο μας και πως να αλληλεπιδρούμε μαζί τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά αναφέρονται οι βασικές προδιαγραφές περιεχομένου, το οποίο προορίζεται για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έπειτα, παρουσιάζονται οι θεμελιώδεις μορφές περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης – Stories, Live Video, and Audio Rooms – πως μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε προκειμένου να ψυχαγωγήσετε το κοινό σας και να μεγιστοποιήσετε την απήχηση του. Επίσης, εξετάζονται οι τρόποι με τους οποίους εφαρμόζεται μια επιτυχημένη στρατηγική περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από την εκμετάλλευση του κοινού-δικτύου διάφορων influencers για προωθητικές ενέργειες, μέχρι και το πως να χρησιμοποιείτε τα εργαλεία insight με τον καλύτερο τρόπο. Ολοκληρώνεται με τις βέλτιστες πρακτικές προγραμματισμού περιεχομένου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Περιλαμβάνονται τα εξής εργαλεία:
↗ Social Media Style Guide and Template
↗ Influencer Marketing Brief Template
↗ Social Media Calendar Template
↗ 2023 Social Media Calendar
Διαθέσιμα
τμήματα
Διάρκεια: 11 ώρες
Online LIVE
... & ... | 18:00 - 22:00