ADVANCED DIGITAL STRATEGY

Understand the fundamentals of digital communications and branding decisions that companies make when developing brands and explore the tactics, tools, and best practices for visualizing, presenting, and reporting data and use insights to take actions that generate a higher ROI.

 




Τι θα μάθω;

Το Πρόγραμμα

 

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, το οποίο διδάσκεται από experts του χώρου, απευθύνεται σε επαγγελματίες Marketing, οι οποίοι επιθυμούν να σχεδιάζουν, να αναπτύσσουν, να εκτελούν και να βελτιστοποιούν στρατηγικές digital marketing. Θα αναπτύξετε γρήγορα νέες δεξιότητες, όπως η δημιουργία ενός brand, ή ενός οικονομικού προϋπολογισμού, το πως να λαμβάνετε αποφάσεις βασιζόμενοι σε δεδομένα και πως να επικεντρώνεστε σε στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού, με σκοπό την ανάπτυξη της επιχείρησης σας.

4  Διαδραστικές εκπαιδευτικές ενότητες.

Associate Level Certification.

11 ώρες εκπαιδευτικού περιεχομένου.

Πρακτικά εργαλεία και πρότυπα.

Key skills and competencies you will gain:

  • Marketing Communication Fundamentals
  • Brand Communications
  • Public Relations
  • Understanding Data
  • Analytics and Analysing Data
  • Planning a Digital Marketing Budget
  • Managing Digital Marketing and Digital Transformation Projects
  • Driving Business Performance and Growth

Συνολική Διάρκεια: 2 ώρες & 40 λεπτά

Στην συγκεκριμένη ενότητα θα ανακαλύψτε την Θεωρία Επικοινωνίας, καθώς και τα παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα επικοινωνίας. Θα εξερευνήσετε τις έννοιες της δημιουργίας και αξίας μιας επωνυμίας, μαθαίνοντας πως χτίζεται μια ισχυρή επωνυμία μέσω της παραδειγμάτων. Θα μάθετε επίσης πως να δουλεύετε με διαφορετικά στελέχη στο χώρο των media, καθώς και την σημαντικότητα των δημόσιων σχέσεων σε οποιαδήποτε ενέργεια marketing.

Περιλαμβάνονται τα εξής εργαλεία:

Creative Brief Template
Brand Style Elements Template
 
Expert Insights:
How to write a Press Release

Συνολική Διάρκεια: 3 ώρες & 50 λεπτά

Η συγκεκριμένη ενότητα εμβαθύνει στην απεικόνιση δεδομένων, στην παρουσίαση και στην κατανόηση των βασικών αρχών του digital marketing analytics και στις βέλτιστες πρακτικές που χρειάζεται να εφαρμόσετε, ώστε να αποκτήσετε ουσιαστική αντίληψη μιας καμπάνιας.

Expert Insights:

Walkthrough – Universal Analytics Overview
Walkthrough – GA4 Overview
Vizualising Data with Excel
Using Google Optimize to Improve Performance

Συνολική Διάρκεια: 1 ώρα & 50 λεπτά

H ενότητα επικεντρώνεται στους παράγοντες που καθορίζουν τον οικονομικό προϋπολογισμό μιας καμπάνιας digital marketing. Συγκεκριμένα την χρήση εργαλείων που καταγράφουν τον προϋπολογισμό και προγραμματίζουν τα μέσα στα οποία εμφανίζεται μια καμπάνια, με σκοπό να εξερευνήσετε τον τις έννοιες του δημιουργικού προϋπολογισμού, προϋπολογισμού για τα μέσα και της τιμολόγησης σε ψηφιακά μέσα.

Περιλαμβάνονται τα εξής εργαλεία:

Digital Marketing Budgets
Paid Media Budget Forecasting Tool
Paid Media Scenario Forecasting Tool

Συνολική Διάρκεια: 1 ώρα & 55 λεπτά

Στην συγκεκριμένη ενότητα θα εξερευνήσετε τις έννοιες του ψηφιακού μετασχηματισμού και πως οι δεξιότητες project management σας βοηθούν να υλοποιήσετε επιτυχημένα projects. Θα γνωρίσετε επίσης τα προτερήματα του να επιλέγετε τις σωστές τακτικές και τα κατάλληλα μέσα, τα οποία εξυπηρετούν του στόχους και το κοινό σας. Τέλος, θα διερευνήσετε τις απαραίτητες τακτικές και τεχνικές για την ανάπτυξη και επέκταση μιας οργάνωσης.

Περιλαμβάνονται τα εξής εργαλεία:

Project Brief Template

Market Expansion Tool

Διαθέσιμα
τμήματα

Διάρκεια: 11 ώρες

Online LIVE
../02/2024 - ../03/2023 | Δευτέρα & Τετάρτη | 18:00-22:00